Tuesday, December 29, 2015

कति धेरै अर्थहीन शब्द!

कति धेरै गितार, कति थोरै सङ्गीत,
कति धेरै जिब्रा, कति थोरै भनाई।
कति धेरै गिदी, कति थोरै सोच,
कति धेरै हात, कति थोरै रचना।
कति धेरै दृष्टि, कति थोरै दृष्टिकोण,
कति धेरै कुरा, कति थोरै अठोट।
कति धेरै चाहना, कति थोरै बलिया चाहना!

कति धेरै शब्द, कति थोरै अर्थ,
कति धै खुट्टा, कति थोरै गन्तव्य,
कति धेरै नारी, कति थोरै सुन्दरता,
कति धेरै तर्कना, कति थोरै कलपना।
कति धेरै चाहना, कति थोरै बलिया चाहना!

कति धेरै घमण्ड, कति थोरै हाँसो,
कति धेरै ईर्ष्या, कति धेरै चासो!

कति धेरै ग्यान, कति थोरै बुझाई,
कति धेरै शिक्छ्यक, कति थोरै सिकाई।
कति धेरै नेता, कति थोरै नेतृत्व,
कति धेरै पढाई, कति थोरै गराई!

कति धेरै धन, कति थोरै मन,
कति धेरै पैसा, कति थोरै मोल।
कति धेरै चाहना, कति थोरै बलिया चाहना!



नेपालमा बनेको चङ्गा




विजोग शहरको जोगी म,
वाहवाहीको भीक पाउन तड्पिरहेछु।
कमजोर मुलुकको कमजोरी म,
अर्काबाट तारिफ नपाउँदा बिरामी परेको छु।
फुर्ती, स्वाङ, धाक-धक्कुमा अल्मलिएको,
पृथ्वीको श्रापित टुक्राको श्राप म,
अरुले वास्ता नगर्दिदाँ केही मा अल्मलिनै छाडेको छु।

‘तँ भन्दा मै खत्रा’ भन्ने शुत्र जप्दै,
हिँड्ने ढोङ्गी पण्डितहरुको मन्दिरको बाटो-छाप पुरेत म,
खत्रा हुन नसक्दा आज वेदै बिर्सिसकेको छु।
घाँटीमा बेल्ट बान्ने र मर्न लाईसक्या गधालाई भुक्नेको
पछाडी र्याल चुहाँउदै दौडिने स्त्रीहरुको यो गल्लीमा,
म आज भुसिया कुकुर बनेको छु।

ठगी, खुट्टा-तानी, भड्काई, रुवाई
कुर्सी चढ्ने मुसाहरुको राज्यमा,
कुर्सी भेटी बुझ्न नसक्दा मुसाले पनि नखाने कुहिएको दाना बनेको छु।
छड्के आँखा हेरि, कुरा काटी, ‘बिल्ला गरी’
मनोरञ्जन लिने नपुङ्सक सङ्गीतकारहरुको कन्सर्टमा,
सँधै चलिरहने गितार सोलो बनेको छु।

विजोग शहरको जोगी म,
भीक स्थान बुझ्न नसक्दा,
सबैले उढाउने चङ्गा बनेको छु।

Tuesday, December 8, 2015

प्राकृतिक नियम?




uw{g l5gLPsf] af]sf nl8/x]sf] 5,
e'Tnf v'O{NofO{Psf] s'v'/f] lelh/x]sf] 5.
s] dtnjÛ
alnof]n] ;s] sdhf]/nfO{ l;2fpg g k5{Û
cfˆgf] nflu sf]xL c?n] alnbfg lbg} g k5{.
ox'bL rfª nfu]/ vf]/df u'lD;;s]sf 5G,
rG› nf]en] ef]sf] z/L/ /f]O{/x]sf 5G,
c7f/ xhf/sf] lrtf hln;s]sf 5G,
df]xDdb l;2fGtsf nflu lj:kmf]6g eO{/x]sf 5G,
vfg nfpg d} ;fdfGo dflg; clNem/x]sf 5G,
s] dtnjÛ
alnof]n] ;s] sdhf]/nfO{ l;2fpg g k5{Û
cfˆgf] nflu sf]xL c?n] alnbfg lbg} g k5{.

के मात्र को चिन्ता?


परेवा माथीतर्फ हेरिरहे’छ,
माथी ठ्याक्कै के हेरिरहेछ त?
मुन्टो दाहिने तर्फ बारम्बार फर्काईरहे’छ,
किन त्यस्तो गरिरहेछ त?
संसार मेरो ईलेक्ट्रोन र डिग्री!
मन उदास भई बसेको छ,
दिमाग छटपटाईरहेछ,
परेवा अझै माथी र दायाँ गरिरहे’छ,
अमेरिकी रसायन मेरो आत्मा भित्र पसिसकेको छ।
यसु, मोहम्मद मलाई ढुकिरहेका छन्,
अत्ताल्लिसक्यो झनै यो मन।
शंकाले डसेको छ, चिन्ताले कसेको छ,
अनिश्चयताले हेलो बनाईसकेको छ,
अर्थहीनताले जर्मनी, फ्रान्सको भाषा बोलाईसकेको छ।
आगो निभ्दै छ, यात्रा छोट्टिदै छ,
परेवा दाहिने तर्फ उडिसकेको छ; या देखिन!
मन भने त्यस्तै छ, दशैँ माहोल बन्दै छ,
परम्पराले नजिक ल्याउँदै छ,
फेरी आई.एस दुई घर उता नै न छ,
आफुलाई फेरी आफ्नै भविष्यको चिन्ता गर्नु छ।
हाँस्नको मागि छयालिस ईन्चे चार्ली सिन भित्र्याउनु छ,
अमेरिकी हाँसो सेन्स राख्नु छ,
नभए डराउनु छ, फेरी गल्नु छ।
१८ दिन बाँकी, सपनाको भूमी टेक्न जाने मौकाको लागि;
‘आओ ए आओ, तिमरुको भाग्यको कुरो, सढेर बस्लौ’,
तर परेवा फेरी आउँदो छ,
केही साथ बटुलेर, अघिकै हो कि बेग्लै?
अमेरिका स्वर्ग हो भने त परेवा पनि त्यहीँ उड्नु पर्ने!
कि परेवा पनि म जस्तै नालायक?
त्यसो भए त यहाँ झुल्किने घाम-तारा पनि नालायक!
‘आउनुहोस! २०० रुपैँया मात्रै, हरियो कार्ड, हरियो नोट!’
रोक्ने कोही छैन, सबैलाई आफ्नो उदासी जो हटाउनु छ।
जिम्मेवारी लिने एक अर्कासँग पन्जा लडाईदिए,
हिँड्नको लागि हात चाहिनी हामी अपाङ्गले गर्ने के?
रोएर बस्नु त भएन,
आफैँ केही गर्न कहिले सिक्दै सिकिएन,
लठ्ठी, कञ्चटी, फलाम, ग्लानी, डरले पर्सेन्ट ल्याईदिहाल्यो,
आफैँले के गर्ने त सोच्नै भ्याईएन, सकिएन।
मगमग मःम बास्ना आउने ठाउँबाट,
अब मट्टीतेल बास्आउँदो छ,
यो मुर्ख भने कापी भराउँदो छ।
‘के हुन्छ गु जम्मा पारेर? धान जम्मा पार्या भे पेट त भर्तिस!’
उतर केही छैन,
अझै परेवा त्यहीँ छ,
त्यही हो कि हैन थाहा छैन; किन? थाहा छैन!
मन हलुका हुँदै छ, धेरै बेर भईरहने छैन; थाहा छ।
दिमाग शान्त छ,
शान्ति धेरै बेर जुर्ने छैन, पतो छ।
रंगीन चस्मा फुकाले के देखिन्छ?
झुठो विश्वासको फोहोराले छाती नफुलाए,
अरुको बोली, दृष्टी, कानेखुसी र हाँसोले तड्पाउँछ।
चस्मा बिना के देखिन्छ?
परेवा? या हरेककै आँखामा रंगीन चस्मा?
केही नबुझ्दो छ,
रमझम छ, हल्लाखल्ला छ।
खुसी छ, हाँसो सुनिदैँन!
कुर्नु छ! देवताहरुको युद्धमा फेरी मर्नु छ,
त्यै पनि आफ्नो भविष्यको चिन्ता लिनै छ।